29 Aralık 2011 Perşembe

Durdum


Bir eylem niteliği taşısın diye durmak
Ve anlamlansın diye gidişin”

Önce sen vardın
Çağırdın içime geldim
Bir An’ın içine saklanıp
Bin yıl durdum
Sonra her şey başladı bilirsin
Her şey başladığında
…ben de durdum

Şimdi susuyor, izliyorsun kendimi
Belki üzgün belki değilim burada
Belki, belki’yi iki kez söylemekle olur
Belki olmaz “unutmak şıp diye”
Sen bir akşam, yağmuru hapsedip şemsiyelerine
Kaçırırken gözlerini özgür,
…durdum

Belki “bir adam” sevecektin sıradan
Belki, bakıp gidecektin
İzdüşümüne yüreğinin bir yabancı yürekte
Gözlerin olmasa olurdu ya
Her şeyi onlar başlattı,
Ve her şey başladığında
…durdum

Anlamak zor değil seni
Bunu anlamak zor,
Sen küçük küçücük kadını şehrin
Ne tatlıdır çözülünce dillerin
Buğusunda sesinin gizlidir her şey
Ve her şey başladığında
…durdum

Yalancı demekle seni,
Sevmekle olacak iş değil
Acırsa ellerin acısın, gözlerin acımasın
Giderken bari, sesten hızlı buzdan soğuk
Düğmeye basta başlasın her şey
Her şey başladığında
…dururum

“Bir eylem niteliği taşısın diye durmak
Ve anlamlansın diye gidişin”

2 yorum:

  1. bu şiir kanıtlıyor ki şiir yazmak şair için bisiklete binmek gibidir yıllarca bisikletinin olmaması binmeyi unutacağın anlamına gelmez...bisikletine sağlık...

    YanıtlaSil